tisdag 2 december 2008

Första ljuset

har vi äntligen fått tända i adventsljusstaken. Först igår lyckades vi få tid till en fikastud och tända det första ljuset. Här har det varit fullt upp! Storstädning hela förra veckan, glöggmys på fredagen och födelsedagsfirande både lördag och söndag. Hann även med att jobba två dagar och en kvällskurs med en kompis. Den här veckan tänker jag ta det lugnt.
Har blockjus i min adventljusstake som jag tänder till frukost varje morgon.


Ha en bra dag / Kram Liza

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken jättegullig adventsstake

Kram på dig

Lena

Graadskan sa...

Så fin adventsljusstake! Ja, det är onekligen så att man har en hel del att stå i såhär års... Men jag njuter av varje sekund, tycker det är SÅ mysigt!

Kram Camilla

Under mitt kök sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Under mitt kök sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Under mitt kök sa...

Hej på dig! Hoppas allt är bra.Fin adventsstake. Vi ses Elisabeth

Rosa Hemmet sa...

Tjo Liza! det var verkligt en söt adventsstake med mycket charm, passar bra hemma hos er :) ha det fint!

Millygarden sa...

Vilken fin advetsstake du har..så himmla sött med rödprickiga hjärtan på.


kram Marina